Patricio Zambrano, MSc.

Ext:  Ofi:
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

• Ingeniero en Electrónica y Telecomunicaciones en la Escuela Politécnica del Ejercito
  • Máster en Redes de Información y Conectividad en la Escuela Politécnica del Ejercito

DICC-A2-L2 Seguridad y Privacidad

DICC-A2-L3 Temas profesionales y sociales

• Repowering  an  Open  Source  Firewall  Based  on a  Quantitative    Evaluation in IJCSNS‐International Journal of Computer Science and  Network  Security.
  • Alternative  Engine  to  Detect  and Block  Port  Scan  Attacks  using  Virtual  Network  Environments,  accepted  for its  Publication  in IJCSNS‐International  Journal  of  Computer  Science  and  Network  Security.
  • Repotenciación  de  un  firewall  de Código abierto basado en una Evaluación Cuantitativa”,  Publicación  III Encuentro Internacional  y VII Nacional de  Ingeniería  de  Sistemas  EIISI  2012  ‐  Universidad Pedagógica  Tecnológica  de  Colombia.